شهیدان پرویز

آثار ، خاطرات و فرازهائی از زندگینامه ی شهیدان محمد محسن و مسعود پرویز

شهیدان پرویز

آثار ، خاطرات و فرازهائی از زندگینامه ی شهیدان محمد محسن و مسعود پرویز

دست نوشته ها

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۰۸ ق.ظ

این آخرین ارتباط کتبی ، بعد از آخرین ارتباط حضوری ایشان با همسرشان ، یک دنیا حرف برای گفتن دارد . از جمله این که شهدا ، اول تربیت میشوند ، تزکیه میشوند بعد از کسب معرفت ، آنوقت که  قابل اعتماد شدند ، قابلیت دسترسی به اسرار را پیدا میکنند و در صورت درخواست ، اسرار برای ایشان فاش میشود .

        چنانکه اگر در این دست خط شهید دقت کنیم ، در آیه های 19 و 20 ، " پر کشیدن و به معراج رفتن پیغمبر اکرم (ص) " ، به ایشان تفهیم میکند که پر خواهد کشید و به لقا ا... خواهد پیوست و آگاهانه خدا حافظی میکند .

      البته تصفیه حساب مادی ایشان با من نیز شاخص بود و حس غریبی به من القا کرد که صحنه آن ، در ذهنم منقوش و مسکوت است . نه میتوانستم بخاطر این حس غریب ، نپذیرم ، چرا که مفهوم آن پذیرفتن دیدار آخرین می بود ، و پذیرش این واقعیت برایم ناگوار بود ، نه میتوانسنم تحلیل دیگری برای این چنین جدائی ملموسی تصور کنم . لذا سئی کردم تظاهر کنم که یک خدا جافظی معمول از یک  برادربا تقوا ، بیش نیست . اما انسان با درون خود که نمیتواند تظاهر کند و به همین خاطر ، آن صحنه تابع زمان نیست و ماندگار و در بهت ، باقیست .

 

 

 

 

  • رهرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">